KiKi |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Mar 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
Napisałem taki temat na forum.tibia.org.pl, to zamieszczę go i tutaj.
Cytat:
GetThingFromPos(pozycja) - Pobiera ID itema z danej pozycji
GetPlayerStorageValue(nazwagr,nr)- Sprawdza czy gracz ma zapisany w
postaci dany numer
setPlayerStorageValue(nazwagr,nr,wartość) - Zapisuje w pliku danego gracza pod podany numer określoną wartość
creatureGetBlessStatusx - Sprawdza czy istnieje błogosławieństwo o
id x
setNewBless(nazwa) - Dodaje błogosławieństwo o podnej
nazwie
getPlayerLevel(nazwagr) - Pobiera lvl gracza o podanej nazwie
getPlayerGuildStatus(nazwa) - Pobiera status członkostwa w gildii gracza
o danej nazwie
foundNewGuild(nazwa) - Tworzy nową glidie o podanej nazwie
getPlayerGuildName(nazwagr) - Pobiera nazwe gildii gracza o danej nazwie
setPlayerGuildNick(nazwagr,txt) - Zmienia opis gracza o danej nazwie na txt
DoPlayerAddHealth(liczba) - Dodaje graczowi daną ilość hp
DoPlayerAddMana(liczba) - Dodaje graczowi daną ilość mp
setPlayerVocation(nazwagr,nr) - Ustawia graczowi podaną profesje
getPlayerVocation(nazwagr) - Sprawdza profesje gracza o danej nazwie
setPlayerMasterPos(nazwagr,x,y,z) - Ustawia temple danego gracza na
podaną pozycje x y z
selfSay(txt) - Npc wypowiada podane słowa
getDistanceToCreature(nazwagr) - Pobiera odległość do danego gracza
learnSpell(nazwagr,"słowa",cena) - Uczy danego gracza zaklęcia
sell(nazwagr,id,cena) - Kupuje od gracza item (gracz dostaje kase)
buy(nazwagr,id,cena) - Sprzedaje item graczowi (gracz traci kase)
doTransformItem(item.uid,xxx) - zmienia item w xxx. Zamiast item moze byc inna zmienna ale trzeba pobrac jej id za pomoca GetThingFromPos().
doCreateItem(a,b,c) - twozy twozy item a o ilosci b w pozycji c.
doSendMagicEffect(b, a) - twozy efekt magiczny a w pozycji b.
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "blabla.") - wysyla do gracza wiadomosc o tresci "blabla"
doRemoveItem(item.uid, a) - kasuje "item" o ilosci a.
doPlayerAddItem(cid,a,b) - Dodaje do plecaka playerowi item a o ilosci b.
doPlayerAddSkillTry(cid,a,b) - Dodaje playerowi skill a o ilosci b.
doPlayerFeed(cid,x) - Dodaje playerowi x "najedzenia".
moveToPosition(x,y,z) - przemieszcza do danych współrzędnych
selfGetPosition() - pobiera aktualną pozycję tylko npc |
|